Sales Support & Knowledge Coordinator
Dołącz do Brainstorm Group – firmy, która wspiera rozwój organizacji i ludzi!
Jesteśmy zespołem ekspertów w zakresie doradztwa strategicznego, szkoleń i wdrażania zmian. Pracujemy z liderami, którzy chcą mądrze rozwijać swoje firmy i zespoły. Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół w zakresie procesów sprzedażowych i wiedzy ofertowej.
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza / hybrydowo
Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B
Wymiar: pełny etat
Twoje zadania:
Wspieranie procesu przygotowywania ofert dla klientów (zbieranie informacji, tworzenie draftów, aktualizacja szablonów)
Koordynowanie przepływu informacji pomiędzy zespołami sprzedażowymi i merytorycznymi
Utrzymywanie i aktualizacja bazy wiedzy ofertowej
Dbanie o porządek i kompletność dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, briefy, prezentacje)
Wsparcie w działaniach posprzedażowych (np. wysyłka materiałów, zbieranie feedbacku, kontakt operacyjny z klientem)
Wprowadzanie danych do systemów CRM i przygotowywanie podstawowych raportów
Nasze oczekiwania:
Doświadczenie w pracy administracyjnej, w sprzedaży lub obsłudze klienta (min. 1–2 lata)
Dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielność
Lekkie pióro i umiejętność redagowania treści handlowych (mile widziane)
Umiejętność pracy z pakietem MS Office
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Gotowość do pracy hybrydowej i zaangażowanie w rozwój wspólnego systemu ofertowania z wykorzystaniem AI
Oferujemy:
Pracę w zespole ekspertów z pasją
Możliwość wpływu na rozwój narzędzi i systemów wspierających sprzedaż
Udział w ciekawych projektach dla znanych marek i instytucji
Elastyczny model pracy (praca hybrydowa)
Możliwości rozwoju i udziału w szkoleniach
Przyjazną atmosferę pracy, która łączy profesjonalizm i humor
Widełki wynagrodzeń:
W zależności od formy zatrudnienia (umowa o pracę, B2B): od 6 000,00 brutto do 9 000,00 netto
Zainteresowana / Zainteresowany?
Wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@brainstorm.biz.pl
Więcej o nas: www.brainstorm.biz.pl