W ramach współpracy z IKEA Industry zrealizowaliśmy program szkoleń miękkich, głównie dla pracowników Działów Zakupu, Sprzedaży i Obsługi Klienta. Ich celem był rozwój kompetencji, które w bezpośredni sposób wspierałyby realizację celów poszczególnych działów. W szczególności umiejętności negocjacyjne, obsługi Klienta, komunikacji, efektywności osobistej. W 2014 roku dla Ikea Industry przeprowadziliśmy 16 godzinne szkolenie „Komunikacja i współpraca”. W ramach dalszej współpracy w marcu 2015 roku zrealizowaliśmy 16-godzinne szkolenie „Zarządzanie projektem optymalizacyjnym”, w maju 2015 roku zrealizowaliśmy 16- godzinne szkolenie „Budowanie postawy asertywnej”, na przełomie czerwca i lipca oraz w październiku 2015 roku przeprowadziliśmy 32-godzinne szkolenie „Budowanie relacji biznesowych”, natomiast w grudniu 2016 roku zrealizowaliśmy w języku angielskim 16-godzinne szkolenie „Prowadzenie prezentacji biznesowych”. W marcu 2017 roku dla pracowników oddziału w Goleniowie zrealizowaliśmy 16-godzinne szkolenie „Nowa Rola – Budowanie wewnętrznego potencjału”. W czerwcu 2017 roku przeprowadziliśmy ostatnie szkolenia dla czterech grup pracowników, którymi zakończyliśmy trwający od marca cykl szkoleń w ramach „Akademii Menedżera”.