Tytuł projektu: Szkolenia – poszukiwanie klientów, sprzedaż, negocjacje i Lean.

Okres realizacji: w latach 2018 – 2021

Realizowany na rzecz TUiR „Warta” S.A. projekt szkoleniowy pozwolił nabyć pracownikom Spółki umiejętności z zakresu poszukiwania i obsługi klienta - sprzedażowej oraz posprzedażowej.

Główne działania projektowe:
Pierwszym z etapów współpracy Brainstorm Group z TUiR „Warta” S.A. było zorganizowanie cyklu dwudniowych szkoleń z Prospectingu oraz autorskiego modelu sprzedaży ubezpieczeń na życie – Brainstorm „SEMA” prowadzonych w formie interaktywnego warsztatu i adresowanych do agentów ubezpieczeń na życie. Kolejnymi etapami podnoszenia kompetencji pracowników Klienta były szkolenia „Negocjacje zakupowe” oraz "Rozwiązywanie problemów wg metodologii Lean” – każde szkolenie w wymiarze 16 godzin.

Rezultaty:
W wyniku uczestnictwa w szkoleniach pracownicy TUiR „Warta” S.A. nabyli wartościowe umiejętności z zakresu poszukiwania klienta, prowadzenia procesów negocjacji i sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej w zakresie rozwiązywania ewentualnych problemów. Posiłkując się unikalnym, autorskim modelem sprzedaży Brainstorm Group dostarczyło Klientowi zasób wiedzy wydatnie podnoszący kluczowe kompetencje jego pracowników.